Regulamin świadczenia usług Hill Academy
I. Postanowienia ogólne
1. Administratorem i właścicielem serwisu HillAcademy.pl jest Visual Media Sp. z o.o., ul. M. Zdziechowskiego 11 / lok. 55, 02-659 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000298882, NIP: 967-128-00-08, REGON: 340396658, zwaną dalej Hill Academy lub/i Wykonawcą usług szkoleniowych.
2. Serwis www.hillacademy.pl służy świadczeniu usług szkoleniowych oraz umożliwia zamawianie szkoleń za pomocą formularza zamówienia.
3. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację niniejszego regulaminu w pełnym zakresie.
4. Hill Academy zapewnia, że posiada wszelkie prawa autorskie i licencje do oferowanych szkoleń.
5. Regulamin stanowi integralną część każdej umowy zawieranej przez Hill Academy z Użytkownikiem serwisu WWW.
II. Definicje
1. Serwis – strona internetowa dostępna pod adresem www.hillacademy.pl oraz www.hillacademy.com.pl
2. Hill Academy – marka szkoleniowa należąca do firmy Visual Media Sp. z o.o.
3. Użytkownik – osoba fizyczna lub prawna korzystająca z serwisu.
4. Klient biznesowy / Klient – osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której odrębne przepisy przyznają zdolność prawną, lub osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, która dokonuje czynności prawnej w związku z prowadzoną działalnością zawodową lub gospodarczą; która złożyła zamówienie na szkolenie/warsztaty Hill Academy oraz dokonała płatności.
5. Konsument – to osoba fizyczna, która dokonuje czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
6. Szkolenie/warsztat – usługa edukacyjna organizowana stacjonarnie lub online.
7. Formularz zamówienia – narzędzie na stronie umożliwiające zamówienie usługi szkoleniowej.
8. Poprzednia najniższa cena – najniższa cena danego szkolenia lub materiałów szkoleniowych, która obowiązywała w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania ich do sprzedaży do dnia wprowadzenia obniżki, zgodnie z Ustawą z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług.
9. Siła wyższa – zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia, które uniemożliwia wykonanie zobowiązań umownych, takie jak klęski żywiołowe, epidemie, strajki, działania wojenne, akty terroru, decyzje władz publicznych, awarie infrastruktury miejskiej lub inne zdarzenia o podobnym charakterze, zgodnie z przepisami prawa polskiego.
10. Reklamacja – zgłoszenie przez Klienta roszczeń związanych z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy.
III. Zakres świadczonych usług
1. Hill Academy oferuje:
– zamówienia szkoleń poprzez formularz dostępny na stronie internetowej www.hillacademy.pl,
– dostęp do materiałów edukacyjnych i warsztatów w formie stacjonarnej lub on-line, jeśli oferta na stronie hillacademy.pl wyraźnie o tym informuje.
– sesje coachingu indywidualnego, zespołowego oraz grupowego (stacjonarnie lub on-line – wg wcześniej ustalonych zasad).
2. Zamówienia składane są za pomocą formularza na stronie serwisu.
3. Hill Academy zobowiązuje się do realizacji warsztatów/szkoleń w ramach merytorycznych określonych programem warsztatów (agendą) dostępną na stronie internetowej. Hill Academy zastrzega sobie możliwość wprowadzenia odstępstw od programu w sytuacjach, gdy pewien obszar wiedzy zostanie zastąpiony nowymi informacjami (badania, trendy itp.) lub bardziej dopasowanymi do kontekstu i potrzeb uczestników konkretnego szkolenia / warsztatu.
IV. Zasady zamawiania szkoleń oraz odstąpienie od umowy przez klienta biznesowego
1. Zawarcie umowy między Użytkownikiem a Hill Academy następuje po złożeniu zamówienia i jego potwierdzeniu e-mailowym przez Hill Academy.
2. Użytkownik wypełnia formularz zamówienia, podając dane osobowe oraz dane niezbędne do wystawienia faktury (zgodnie z formularzem na stronie), wybierając termin i nazwę szkolenia/warsztatu.
3. Hill Academy potwierdza przyjęcie zamówienia poprzez wysłanie (na e-mail podany przez Użytkownika w formularzu) faktury proforma, której opłacenie w terminie do 5 dni jest warunkiem rezerwacji uczestnictwa w szkoleniu.
4. Klient może anulować zamówienie bezpłatnie do 28 dni przed datą szkolenia. Rezygnacja na mniej niż 28 dni przed rozpoczęciem szkolenia skutkuje obowiązkiem zapłaty pełnej kwoty za szkolenie.
5. Hill Academy zastrzega sobie prawo do zmiany terminu i/lub miejsca szkolenia (na terenie Warszawy lub innego miasta, którego dotyczył pierwotny termin i/lub miejsce szkolenia) lub jego odwołania z przyczyn niezależnych od organizatora. Klient zostanie o tym poinformowany z wyprzedzeniem co najmniej 7 dni roboczych.
5.1. Po upływie tego terminu Hill Academy zobowiązuje się do zwrotu wpłaconych środków w ciągu 5 dni roboczych lub do przedłożenia (e-mail lub/i telefonicznie) Klientowi propozycji przeprowadzenia szkolenia w innym terminie i/lub miejscu. Nieprzyjęcie przez Klienta propozycji nowego terminu lub miejsca szkolenia będzie równoznaczne z rozwiązaniem umowy i zobowiązuje Hill Academy do zwrotu wpłaconych środków w podanym wyżej terminie.
6. Informacja o zmianie regulaminu lub innych istotnych postanowień zostanie przekazana Użytkownikowi z odpowiednim wyprzedzeniem, co najmniej 10 dni przed planowaną zmianą.
V. Odstąpienie od umowy przez Konsumenta
1. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy lub od dnia rozpoczęcia szkolenia, jeśli umowa dotyczyła wydarzenia.
2. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, Konsument powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu w formie pisemnej i przesłać je na adres e-mail: hello@hillacademy.pl lub pocztą tradycyjną na adres Hill Academy.
3. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy, Hill Academy zobowiązuje się do zwrotu wszystkich otrzymanych od Konsumenta płatności, w tym kosztów dostawy (jeśli dotyczy), nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta.
4. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodzi się na inny sposób, który nie wiąże się dla niego z dodatkowymi kosztami.
VI. Płatności
1. Dostępne formy płatności:
– przelew bankowy na podstawie faktury proforma lub faktury VAT, zgodnie z danymi zawartymi w potwierdzeniu zamówienia wysyłanym automatycznie po wypełnieniu formularza,
– płatność elektroniczna.
2. Umowa zostaje zawarta z chwilą zaksięgowania środków na koncie bankowym Wykonawcy usługi szkoleniowej.
3. Brak uczestnictwa Klienta w szkoleniu lub warsztacie, pomimo wcześniejszego opłacenia, nie uprawnia do zwrotu wpłaconej kwoty przez Hill Academy. Zapisy zawarte w paragrafie IV stosują się odpowiednio.
4. Ceny szkoleń są podane w złotych polskich i zaprezentowane jako kwota netto oraz brutto, gdzie kwota brutto zawiera podatek VAT (23%).
5. W przypadku anulowania szkolenia przez Klienta (na zasadach określonych niniejszym Regulaminem), Hill Academy może wystawić fakturę korygującą zgodnie z przepisami prawa podatkowego.
VII. Poprzednia najniższa cena
1. Hill Academy zobowiązuje się do przestrzegania zapisów Ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług.
2. Poprzednia najniższa cena danego szkolenia lub materiałów szkoleniowych oznacza najniższą cenę, która obowiązywała w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania ich do sprzedaży do dnia wprowadzenia obniżki.
3. W przypadku, gdy szkolenie lub materiały szkoleniowe są oferowane do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni, Hill Academy umieści informację o najniższej cenie obowiązującej od momentu rozpoczęcia sprzedaży.
VIII. Ochrona materiałów szkoleniowych
1. Materiały szkoleniowe udostępniane uczestnikom są własnością Hill Academy i mogą być wykorzystywane wyłącznie do użytku wewnętrznego uczestników oraz organizacji (np. firm), które reprezentują.
2. Wszelkie prawa autorskie do materiałów szkoleniowych są zastrzeżone zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83 z późn. zm.).
IX. Odpowiedzialność
1. Hill Academy nie ponosi odpowiedzialności za utracone korzyści, szkody pośrednie lub inne straty wynikające z udziału w szkoleniu.
2. Żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie zobowiązań wynikających z przyczyn niezależnych od niej, takich jak siła wyższa.
3. Hill Academy nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w dostępie do serwisu internetowego z przyczyn technicznych niezależnych od organizatora.
X. Polityka ochrony danych osobowych
1. Hill Academy przetwarza dane osobowe zgodnie z RODO i polskim prawem. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz plików cookies są opisane w Polityce prywatności i cookies dostępnej na stronie hillacademy.pl (zakładka z tymi treściami dostępna jest w dolnej części serwisu).
2. Użytkownik ma prawo do wglądu, sprostowania, usunięcia danych oraz wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Użytkownik ma prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie.
3. Dane osobowe Użytkowników są przetwarzane w celu realizacji zamówień, prowadzenia korespondencji oraz przesyłania informacji handlowych za uprzednią zgodą Użytkownika.
4. Użytkownik ma prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
5. Kontakt w sprawie danych osobowych: hello@hillacademy.pl.
XI. Wykonywanie zdjęć podczas warsztatów / szkoleń
1. Podczas warsztatów organizowanych przez Hill Academy mogą być wykonywane zdjęcia oraz nagrania wideo w celach dokumentacyjnych i marketingowych.
2. Uczestnik, który nie wyraża zgody na utrwalanie swojego wizerunku, powinien poinformować o tym organizatora przed rozpoczęciem warsztatów.
3. Uczestnictwo w warsztatach oznacza wyrażenie zgody na utrwalanie wizerunku uczestników oraz jego wykorzystanie przez Hill Academy w materiałach marketingowych, na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych.
4. Hill Academy zobowiązuje się do wykorzystywania materiałów zawierających wizerunek uczestników w sposób nienaruszający ich dóbr osobistych i zgodny z przepisami prawa, w tym Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83 z późn. zm.).
XII. Vouchery Coachingowe
1. Voucher coachingowy jest dokumentem uprawniającym do skorzystania z określonej liczby sesji coachingowych w Hill Academy.
2. Niniejszy regulamin określa zasady wykorzystania vouchera coachingowego i jest wiążący dla posiadacza vouchera.
3. Voucher jest ważny do dnia określonego na dokumencie.
4. Niewykorzystanie vouchera w terminie jego ważności skutkuje utratą możliwości skorzystania z usługi bez prawa do zwrotu pieniędzy.
5. Voucher uprawnia do skorzystania z określonej liczby sesji coachingowych, zgodnie z informacją zawartą na voucherze.
6. Sesje coachingowe mogą odbywać się w formie stacjonarnej lub online, w zależności od wcześniejszych ustaleń z Hill Academy oraz przedstawionej oferty.
7. Posiadacz vouchera jest zobowiązany do wcześniejszego kontaktu z Hill Academy w celu ustalenia terminu sesji coachingowej oraz wyboru coacha (jeśli oferta to przewiduje i ta informacja znajduje się na zakupionym voucherze).
8. Umówiony termin sesji może być przełożony tylko dwa razy, z minimum 48-godzinnym wyprzedzeniem.
9. Nieodwołanie sesji w wyznaczonym terminie oznacza jej wykorzystanie.
10. Voucher nie podlega zwrotowi ani wymianie na gotówkę.
11. Voucher nie może być wymieniony na inny produkt, usługę ani voucher o innym zakresie.
12. Voucher jest imienny i nie podlega odsprzedaży ani przeniesieniu na osoby trzecie bez zgody Hill Academy.
13. Liczba voucherów jest ograniczona. Hill Academy zastrzega sobie możliwość wstrzymania sprzedaży voucherów w dowolnym terminie.
14. Ceny voucherów na stronie internetowej podane są w wartościach brutto (w tym VAT 23%).
15. Hill Academy zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji vouchera w przypadku naruszenia zasad niniejszego regulaminu.
16. Wszelkie pytania dotyczące realizacji vouchera należy kierować na adres e-mail: hello@hillacademy.pl lub telefonicznie pod numerem wskazanym na stronie internetowej Hill Academy.
XIII. Reklamacje
1. Użytkownik ma prawo do złożenia reklamacji w formie pisemnej na adres e-mail podany na stronie internetowej Hill Academy.
2. Reklamacja powinna zawierać dane identyfikacyjne Klienta, opis problemu oraz wszelkie informacje mogące pomóc w jej rozpatrzeniu.
3. Hill Academy zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Użytkownik zostanie poinformowany drogą elektroniczną.
4. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Hill Academy podejmie odpowiednie działania, takie jak zwrot kosztów, zmiana terminu szkolenia lub inne uzgodnione z Klientem rozwiązanie.
XIV. Postanowienia końcowe
1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w tym Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Unii Europejskiej.
2. Hill Academy zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie. O zmianach Użytkownik zostanie powiadomiony z odpowiednim wyprzedzeniem, nie krótszym niż 14 dni, za pośrednictwem e-maila lub ogłoszenia na stronie internetowej.
3. Zmieniony regulamin wiąże Klienta, o ile po otrzymaniu informacji o zmianach nie odstąpi od umowy w ciągu 14 dni.
4. Regulamin wchodzi w życie z dniem jego publikacji na stronie internetowej hillacademy.pl oraz hillacademy.com.pl