Dr Robert Antoszczak

Założyciel Hill Academy, od ponad 25 lat przedsiębiorca, coach, badacz mediów cyfrowych. W branży projektowej (produkty i usługi cyfrowe, IT) pracuje ponad dwie dekady.

W Hill Academy jestem współautorem oraz prowadzącym warsztaty, m.in. Design Thinking Innovations, Skuteczny lider i jego zespół, Sztuka sprzedaży oraz Przedsiębiorczość 4.0.

Prowadzę sesje coachingu zespołowego, grupowego oraz indywidualnego.

Jestem również certyfikowanym praktykiem PRISM Brain Mapping. Aktualnie (bo to się może zmienić) moje preferowane zachowania wg PRISM’a to: innowacyjny, kreatywny, koordynujący, wspierający i oceniający. Przy okazji – więcej o tym niesamowitym narzędziu dowiesz się odwiedzając zakładkę serwisu “Badania”.

Jestem autorem pracy doktorskiej na Uniwersytecie Warszawskim, poświęconej użyteczności i komunikatywności serwisów internetowych w kontekście problematyki UX (User Experience).

Kompetencje coachingowe zdobywałem, m.in. na Akademii Leona Koźmińskiego.

Wybrane sukcesy zawodowe

  • Hill Academy – realizuję obecnie jeden z najważniejszych projektów mojego życia, który jednocześnie jest moja pasją.
  • Występuję na konferencjach, jako inspirator oraz ekspert badań użyteczności produktów i usług cyfrowych w środowisku Design Thinking Innovations.
  • Jestem przedsiębiorcą, ponad 25 lat temu założyłem agencję interaktywną i software house Visual Media (www.visualmedia.pl) oraz inne marki działające w biznesie cyfrowym i wydawniczym (m.in. flashstore.pl, vinylrecords.pl, SystemNet, vmFilms, NetAfilio, vmRecords, vmContent) – niektóre działają aktywnie do dziś. W tym czasie miałem okazję zatrudniać wiele osób i z dumą mogę stwierdzić, że większość z nich to dziś doskonali specjaliści w branży IT oraz kreatywnej.
  • W Visual Media pozyskiwałem kontrakty i realizowałem projekty badawcze oraz technologiczno-kreatywne dla takich marek, jak: Oracle, PKP Energetyka, Orlen, PGNiG, Instytut Marki Polskiej, Comarch, Schenker, LOT, UNICEF, MAKRO, Fundacja Ronalda McDonalda, INFOR, Agencja Mienia Wojskowego, Urząd m.st. Warszawy, AMS (Grupa Agora), LEWIATAN (Grupa Eurocash), Deutsche Bank, ING, Johnson & Johnson, Flokk (Profim) oraz wielu innych. W naszym portfolio są Klienci i Partnerzy, z którymi współpracuję nieprzerwanie od ponad 20 lat.
  • Projekty, które współtworzyłem, otrzymały m.in. wyróżnienia i nagrody w konkursach: INNOVATION, Dobry Wzór, a także kilkakrotnie zdobyły główne nagrody w konkursie Webstar Festival (m.in. za portal WWW dla UNICEF).
  • Jako partner biznesowy Sun Microsystems Poland (później przejęty przez Oracle) brałem udział we wprowadzaniu na polski rynek pakietu biurowego StarOffice. Firma, którą założyłem, odpowiadała za reklamę, dystrybucję i sprzedaż. Nasze wyniki sprzedażowe były najwyższe w Polsce. Jednorazowo wdrożyliśmy ponad dwa tysiące licencji do jednej z instytucji państwowych.
  • Pierwszą nagrodę za wyniki sprzedażowe (network marketing – filtry powietrza) odebrałem w wieku 22 lat przed audytorium ponad 2 tys. osób w Paryżu. To były bezcenne doświadczenia sprzedawcy, które procentowały i procentują w całym moim życiu zawodowym. Więcej opowiem na warsztatach „Sztuka sprzedaży – kompetencje MOCY” – ZAPRASZAM!

Prywatnie

Lubię jazdę na rolkach, kolekcjonuję telefony, energię czerpię, m.in. z otoczenia przyrody i entuzjazmu ludzi. Uwielbiam czytać inspirujące biografie. Filmy, do których wracam: “Skazani na Shawshank”; “W pogoni za szczęściem”.

Odpowiedz sobie na pytanie – co sprawia, że ożywam? Następnie zacznij to robić.
Świat potrzebuje ludzi, którzy ożywają!